Asistentka pedagoga a naše redaktorka Markéta Velebová sestavila s pomocí odborníka z SPC individuální vzdělávací plán pro 11-leté dítě s Aspergerovým syndromem. Každý IVP musí být sestaven na míru integrovaného dítěte. Berte tento IVP jako pomůcku, když vaše škola nebo školské poradenské zařízení v jeho sestavení selhává a jako rodič máte pocit, že IVP pro vaše dítě potřebuje aktualizaci nebo zcela změnit a vytvořit "na míru" dítěte. O tom, kdo ho sestavuje a jak, píšeme podrobně v článku Jak napsat kvalitní IVP pro žáka.
Individuální vzdělávací plán pro žáka s přiznanými podpůrnými opatřeními
Školní rok: 2016/2017 Třída: 4. Třídní učitel:
Jméno žáka: 11- letá dívka, Datum narození: 2006
Závěr vyšetření: Aspergerův syndrom, porucha pozornosti a aktivity, zvýšená míra úzkostného prožívání
ŠPZ, které vydalo doporučení pro IVP: SPC v Praze
Kontaktní pracovník ŠPZ:
Školní poradenské, zdravotnické a jiné zařízení, které se podílí na péči o žáka: dětský psychiatr
Rozhodnutí o povolení vzdělávání podle IVP ze dne: 17. 5. 2016
Priority vzdělávání žáka (cíle IVP): zvládnutí učiva v rámci RVP, interakce s vrstevníky – posílení komunikačních kompetencí
Předměty, kde je realizován IVP: ve všech předmětech
Podpůrná opatření v tabulce